Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
free counters

Válogass

agyfasz (2) avas (2) barát (46) belly (5) beteg (10) betty (4) buli (29) buta (3) cigány (4) cigi (6) család (5) egyetem (21) én (34) hawer (1) húsvét (1) idéz (45) internet (20) keresőkifejezés (7) kollégium (18) könyv (1) látogató (1) maki (1) máté (6) meccs (3) mese (1) miskolc (36) munka (13) noémi (7) nosztalgia (11) nyaral (8) őszinte (43) pest (13) politika (3) rokon (15) szeged (20) szerencse (8) szülinap (3) technika (1) teknős (2) telefon (7) vizsga (14) zene (10) zh (1) Címkefelhő

Ennyien

Vélemények

GA

anyááááád

2008.06.15. 04:51 :: sziliada (törölt)

Ugy indult a napom h vidáman magamra öltöttem a csibis felsöm(aki érti érti aki nem az igy járt) és boldogan néztem emailjeimet. Á.N. ismerösnek jelölte önt. Köszi ez ugy most kellett. Este egy nagy veszekedéssel folytatódott anyámmal. Gondoltam jól kibaszok vele, és fel csődítettem a bandát. Gabci, Bea, Norbi. Elvoltunk. Pizzáztunk, meccset néztünk. Elég lapos volt a hangulat, de jó volt. Kis lájtos party. Kitaláltam h csatlakozva Gabcihoz és hawerjaihoz nézzünk ki az Akróba. Hát nemvoltam már 4 éve. De nem is megyek még 4 évig. Elötte kimentünk Ghoz. Kettesben, miénk a ház. Hát pontpontpont:) Majd el Kért és irány Barcika. Útközben irtunk egy vicces esemest aminek vicces következménye is lett. De erröl késöbb. Rengeteg autó, nagy tömeg. Már nem jól kezdödött. Kis naivan beállunk a sorba. 1300Ft-t fizettem ki csak azért h bent szardiniásat játszhassak és igyak egy 200Ftos ásványvizet(2decit). De kaptam Robikától puszit. Természetesen csak egyet. Én nagy örömömre megismert(amilyen állapotban volt), a fiúk bosszúságára felismert. Nah gyors pasi mustra. Irány a tánctér. Mikor beléptem és a 14éves és 40 éves picsák rázták magukat 5 perc után ugy döntöttünk h jobb inkább a terasz. Onann láttuk h akinek vicces smst "küldtünk" 3 szarcsimbókkal veri a nyálát. Száni! Nah elnevetgéltünk, beszélgettünk, ismerkedtünk. Negyed3kor ugy döntöttünk jobb lesz nekünk itthon. Nah spuri Szirmára kidobálni a hátul ülöket. De mivel nekem nem volt kedvem hazajönni, G lábában pedig benne maradt a boogie, igy visszamentünk a többiekért Barcikára. Háááát ennyi nagyképű pasival se töltöttem ennyi idöt. De jó volt. Végig hallgattam egy monológot az extra mini szoknyáról, a kiéhezet csajokról ésatöbbiésatöbbi. Majd egy kis konzultáció a felkelő nap és a szirmai utcák sziluettjében. Jah a legfontosabb kaptam puszit:) Majd szokásos sajtbi és már ágyba is kerültem. Hozzáteszem világos van. Anyámék ébredeznek. Az élet szép. Sőt inkább funny...

Szólj hozzá!

Címkék: buli nosztalgia barát

A bejegyzés trackback címe:

https://adanapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr96890903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása