Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
free counters

Válogass

agyfasz (2) avas (2) barát (46) belly (5) beteg (10) betty (4) buli (29) buta (3) cigány (4) cigi (6) család (5) egyetem (21) én (34) hawer (1) húsvét (1) idéz (45) internet (20) keresőkifejezés (7) kollégium (18) könyv (1) látogató (1) maki (1) máté (6) meccs (3) mese (1) miskolc (36) munka (13) noémi (7) nosztalgia (11) nyaral (8) őszinte (43) pest (13) politika (3) rokon (15) szeged (20) szerencse (8) szülinap (3) technika (1) teknős (2) telefon (7) vizsga (14) zene (10) zh (1) Címkefelhő

Ennyien

Vélemények

GA

tyűűűha

2009.03.19. 23:13 :: sziliada (törölt)

Amikor megláttam, először a méretére figyeltem fel. Életemben nem láttam ilyen nagyot ... tudtam, hogy bele kell ülnöm. Nagyot nyeltem hát, és félve elkezdtem közelíteni felé. Csak nehogy meglássa rajtam, ilyenkor mintha a homlokomra lennének írva a gondolataim... Ahogy egyre jobban kirajzolódtak a körvonalai, szépséges redői, teljesen lázbajöttem. Minden lépés egy újabb extázis volt, úgy izgultam, mint még soha. Csak az járt a fejemben, hogy nemsokára megérinthetem, persze csak lágyan...érezni akartam... a kezeim közt akartam érezni azt a gyönyörűséges bőrt. És ott voltam. Az orrom előtt állt teljes terjedelmében, hívogatóan, kacéran. Azt súgta..."Na mi lesz, kislány, ülj bele, próbáld ki". A lélegzetem majdnem elállt, a szívem majdnem kiugrott a helyéből... és egy szó nélkül beleültem, csak egy apró szusszantás kíséretében. Soha nem felejtem el azt a gyönyörű bőrfotelt, alig várom, hogy az enyém legyen.

loptam. innen.

Szólj hozzá!

Címkék: internet idéz

A bejegyzés trackback címe:

https://adanapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr881013117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása