Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
free counters

Válogass

agyfasz (2) avas (2) barát (46) belly (5) beteg (10) betty (4) buli (29) buta (3) cigány (4) cigi (6) család (5) egyetem (21) én (34) hawer (1) húsvét (1) idéz (45) internet (20) keresőkifejezés (7) kollégium (18) könyv (1) látogató (1) maki (1) máté (6) meccs (3) mese (1) miskolc (36) munka (13) noémi (7) nosztalgia (11) nyaral (8) őszinte (43) pest (13) politika (3) rokon (15) szeged (20) szerencse (8) szülinap (3) technika (1) teknős (2) telefon (7) vizsga (14) zene (10) zh (1) Címkefelhő

Ennyien

Vélemények

GA

azt a mákos kurva életet nekem, heee

2009.01.25. 01:48 :: sziliada (törölt)

Péntek reggel a műv gyakszi beíratása közben kaptunk egy fülest, hogy a tancinéni fél óra késéssel jön. Próbáljunk meg bemenni első körben és akkor a titkárnővel dolgozzuk ki a tételeket. Nem volt nehéz elsőnek bemenni. Mindenki fosik a tanártól. Kiválogattam magamnak 2 könnyű tételt. Körmöltem, mint állat. Elsőnek kimertem menni felelni, így kettesről indultam bátor tettem jó voltából. Jó fej volt. 3-3 mondatot ha kérdezett. Bár a végén nem tudtam a rotor-stator kolloid malom milyen területen használatos dolog(-tej bazdmeg, tejhomogenizátor!) Így 3ast kaptam. Tökéletes. Büszke vagyok magamra és az ezzel szerzett 6 kreditemre.

Hétfőn megyek 3.szorra EUból. Mindenig beszopom nála. Elektrot feladtam majd jövőre. Fizika 2. meg úgynéz ki elintéződött egy februári előre hozott vizsgával. Órarendem kész. Bár zavar h 3 gettós napom lesz. Abból az egyik péntek, de szerdánként nincs órám csak üzem látogatás. De az jó lesz. Törley gyár, sör gyár. Most sokan irigyelhetnek, hogy 11 kreditért milyen jó dolgom lesz:)

00.30 Elmentem zuhanyozni. Kicsit ijesztő ilyentájt a koli. Sötét folyosók, egy árvalélek sincs. Jövök vissza és furcsa hangokat hallok. A szobám elött egy gugoló fekete folt. Betty anyu volt. Hamar véget ért a buli.

Szólj hozzá!

Címkék: szerencse vizsga betty

A bejegyzés trackback címe:

https://adanapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr15900678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása