Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
free counters

Válogass

agyfasz (2) avas (2) barát (46) belly (5) beteg (10) betty (4) buli (29) buta (3) cigány (4) cigi (6) család (5) egyetem (21) én (34) hawer (1) húsvét (1) idéz (45) internet (20) keresőkifejezés (7) kollégium (18) könyv (1) látogató (1) maki (1) máté (6) meccs (3) mese (1) miskolc (36) munka (13) noémi (7) nosztalgia (11) nyaral (8) őszinte (43) pest (13) politika (3) rokon (15) szeged (20) szerencse (8) szülinap (3) technika (1) teknős (2) telefon (7) vizsga (14) zene (10) zh (1) Címkefelhő

Ennyien

Vélemények

GA

the best day

2009.07.01. 22:49 :: sziliada (törölt)

Jó, igen...régen írtam de felpörögtek az események.

Szombaton volt együtt éttermezés. Ez csak azért érdekes, mert általában a szülők nem visznek magukkal minket, csak úgy négyesben járják a várost. Ezalól kivétel a nyár. Van egy cuki kedvenc (olcsó) helyünk, ahova elég gyakran látogatunk. Ott találtunk egy DVTKs nyerőautómatát, vagy mi a szöszt. Több ezer forintot hagytunk ott. Bár én egy rezgőcsiszolóért rimánkodtam, R pedig egy ütve furóért, be kellett érnünk egy matricával és egy tollal.Másnap messzire rokonlátogatás. Ami abból állt, hogy a vendégszerető rokonok végigbőgték ott tartózkodásunkat, mert a kutyát ellopták. Volt ott nagy pillangós marcipán torta 23as felirattal. Majd mikor félúton jártunk haza kaptuk a telefont, hogy a kutya haza sétált. Nah ennyit a kutya nem tudott kimászni a kerítésen teóriáról.

Hétfőtől anya szabadságot vett ki, hogy tartson egy alapos nagytakarítást. Namármost ha ő takarítás céljából itthon marad akkor nekem semmi dologm nem lenne elvileg...nemde? Az egésznap abból állt, hogy ő üvöltött velem, hogy nem jól fogom a szivacsot vagy miért nem látom meg 20 évesen, hogy mit kéne tennem. Ha mégis belekezdtem valamibe amit egyedül láttam meg akkor leüvöltött, hogy azt ő nem mostanra tervezte nekem, csináljak mást. Szóval az egész nap szolid családi hangulatban telt, és olyan megfojtokmindenkit érzéssel hajtottam a fejem alvásra. Ám reggel...áhhhh.... Reggel arra kelek, hogy postásnéni ráfeküdt a csengőre, amiért anyukája csuklani kezdett. Majd anya jön be, hogy levelem jött, biztos az egyetemről (szeged az elmúlt félévben havonta küldött hasztalan papirkupacot: pl fizessekbe azonnal 200ftot, mert leszakad az ég és társai). Ideadja, önkormányzat. Hurrá!!!! Jogsi! Péntek délbe csináltattam, kedd reggel a kezemben volt. Örömködve leülök cigizni, épp anyával röhögünk milyen szar a kép mikoris megcsörren a telóm. Ismeretlen szám. Nem stílusom felvenni az ilyet, de kedd reggel kikereshet? Felvettem. "Jó napot! Xy vagyok a Corvinusról. Átvettünk bazdmeg!" Öröm a köbön. Azóta vigyorgok.

A tegnap délutáni vezetés elég funny volt, bár én nem röhögtem. Ma már jól ment. Apa 4est adott rá(a tegnapi 2essel szembe sokkal jobb), és csak azért, mert túl merészen használtam a gázpedált 2 napos jogsival:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adanapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr41221101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása