Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
free counters

Válogass

agyfasz (2) avas (2) barát (46) belly (5) beteg (10) betty (4) buli (29) buta (3) cigány (4) cigi (6) család (5) egyetem (21) én (34) hawer (1) húsvét (1) idéz (45) internet (20) keresőkifejezés (7) kollégium (18) könyv (1) látogató (1) maki (1) máté (6) meccs (3) mese (1) miskolc (36) munka (13) noémi (7) nosztalgia (11) nyaral (8) őszinte (43) pest (13) politika (3) rokon (15) szeged (20) szerencse (8) szülinap (3) technika (1) teknős (2) telefon (7) vizsga (14) zene (10) zh (1) Címkefelhő

Ennyien

Vélemények

GA

ami boldoggá tesz

2008.09.13. 22:55 :: sziliada (törölt)

El is felejtettem a legjobbat, ami velem mostanság történt. Kb ezt tartom életem legnagyobb lehetőségének, kiugrásásnak. Szerda délután kis naivan beültem a Táplálkozásgenomiks előadásra. Voltunk vagy 13an. Bejön a faszi. Szimpatikus mosolygós. Majd rám mosolyogtatta a szerencsét. Kutató munka a cégénél. Buzgómócsing ingyenmunkát ajánlott. Cserébe csinálhatunk vele diploma munkát, okosok lehetünk, közelebbről megismerkedhetünk az L(-)almasavval. Szal fehér köpenyes labor munkás leszek. Kutató. Találok valami okosságot és Nobel-díjat kapok. TI meg majd örülhettek h IGEN ő az akivel 6 évig osztály társak voltunk -a jobbak 3év ovit, 12 év osztálytársságot is felmutathatnak:)-, vagy vele basztam be minden hétvégén, őt hívtam fel sírva ha szeretet hiányom volt, vele bunkóztam szeretetből, és még sorolhatnám. És ettől most boldog vagyok. Boldog, hogy a Magyar Tudományos Akadémia egyik cégénél dolgozhatok. Viva ÉM! Viva MTA!

Szólj hozzá!

Címkék: munka én egyetem szeged

A bejegyzés trackback címe:

https://adanapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr66890977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása