Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
free counters

Válogass

agyfasz (2) avas (2) barát (46) belly (5) beteg (10) betty (4) buli (29) buta (3) cigány (4) cigi (6) család (5) egyetem (21) én (34) hawer (1) húsvét (1) idéz (45) internet (20) keresőkifejezés (7) kollégium (18) könyv (1) látogató (1) maki (1) máté (6) meccs (3) mese (1) miskolc (36) munka (13) noémi (7) nosztalgia (11) nyaral (8) őszinte (43) pest (13) politika (3) rokon (15) szeged (20) szerencse (8) szülinap (3) technika (1) teknős (2) telefon (7) vizsga (14) zene (10) zh (1) Címkefelhő

Ennyien

Vélemények

GA

azóta

2009.01.08. 17:28 :: sziliada (törölt)

Vasárnap leutaztunk a pletyka vonattal. Jól kibeszéltünk mindent. Hétfőn délben elkezdtem tanulni a másnapi élelm.kémia vizsgámra, amiről kiment a tanár és olyan pofátlanul puskáztam ahogy csak tudtam. Borcsi, aki előttem ült kiterítette a kidolgozott tételeket és arról másoltunk. 3as lett, nesze neked 6 kredit. Este leukémiás partyt csaptunk. Kicsit morbid, de vicces mikor 3-4 csaj fejkendőben énekli, hogy Intelligens fingom van táttárátáttá-tá-rá-tá vagy hogy Remek a hangulatom-tom-tom-tom, 4. szülinapom-pom-pom-pom. Mindezt 1 pohár pezsgő után. Másnap kicsit felbaszott, hogy mindenkinek az első kérdése az volt, hogy kijózanodtunk-e. Bár kegyetlen-ultra-giga módon felbaszott, mikor a vicceskedvű csökevény egy petárdát dobott a szobánkba. Hát mondhatom nem tudtunk rajta nevetni. Szerdán rohangálós kurvaélet, meg sokat tanulós és illegális vizsgaprogrammal szórakozósan telt a nap. Ma meg szoptam a 2 vizsgán. Az egyik épp, hogy meglett. A másik ha nem lesz meg, akkor véletlen kettétöröm Varga gerincét. Jövőhéten még 3 vizsga, majd otthoni aranylagzis mulatság. "-Meghúztak? -Meg....de a vizsgán átmentem."

Szólj hozzá!

Címkék: zene noémi buli egyetem vizsga kollégium betty

A bejegyzés trackback címe:

https://adanapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr89891037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása