Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
free counters

Válogass

agyfasz (2) avas (2) barát (46) belly (5) beteg (10) betty (4) buli (29) buta (3) cigány (4) cigi (6) család (5) egyetem (21) én (34) hawer (1) húsvét (1) idéz (45) internet (20) keresőkifejezés (7) kollégium (18) könyv (1) látogató (1) maki (1) máté (6) meccs (3) mese (1) miskolc (36) munka (13) noémi (7) nosztalgia (11) nyaral (8) őszinte (43) pest (13) politika (3) rokon (15) szeged (20) szerencse (8) szülinap (3) technika (1) teknős (2) telefon (7) vizsga (14) zene (10) zh (1) Címkefelhő

Ennyien

Vélemények

GA

bolondok napja

2009.04.02. 00:29 :: sziliada (törölt)

Reggel izgattottam felkeltem. Ohh ez az megyek Pestre. Gyors készülődés, ipari mennyiségű szendvics gyártás. Kocsiba be, Viktorért fel, Roliért le, Mátéért el. ÉS már az autópályán találtuk magunkat. A kocsiban a hangulat a mulatósnak köszönhetően jó volt. GPS-sel el az Oktogonhoz. "Apa majd jobbra kell kanyarodni, vagyis itt kellett volna bemenned." Taliztunk Beáékkal, Norbi elvitte metrózni a fiúkat. Mi csajok, és apu kocsival mentünk Beáékhoz. Ott számomra kínos bemutatás: Apa, ő X. Ő az aki ekkor és akkor ezt és azt csinálta velem. Majd romantikus cigizés az erkélyen, integetés a kocsitól. Átgurultunk a Stefánia útra. Hát az is felemelő volt mikor 20 pasival indultunk meg a monstrum felé. De ami ott történt az a csodával határos:)

Egy jegy a Magyarország-Málta meccsre: 1200 Ft
Egy üveg ásványvíz: 290 Ft
Az érzés mikor egyszerre dobban 35ezer szív: FELBECSÜLHETETLEN

Bár fiainkaz ultrák között töltötték az estét, amit kicsit bánok- bár még nyomoznom kell h hogy hívják-, de azért én se unatkoztam. Mellettem vicces részeg egriek voltak. Volt sok hullámzás, kiabálás, kurvaanyázás, hirtelen felpattanás. Ez olyan volt, hogy el sem hiszem. Komolyan csak ajánlani tudom mindenkinek.

Szólj hozzá!

Címkék: család én meccs pest

A bejegyzés trackback címe:

https://adanapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr861041001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása